.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Khamis, 15 Oktober 2009

Jamuan Raya SMKGS

Aktiviti: Jamuan Hari Raya SMKGS
Tempat : Bilik ERT
Makanan : Laksa Sarawak (menu special)


Jamuan raya lagi bersambung...kali nie buat jamuan raya kat sekolah di Bilik ERT...huuhu...Sebelum jamuan bermula..kena la gi meeting dahulu coz secara lazimnya setiap ari khamis ada meeting guru-guru..Abis jer meeting bergegas la ke bilik ERT untuk pergi menyantap...Menu yang paling special iaitu LAKSA SARAWAK...kami datangkan khas dari Sarawak..(cekgu abu talib yang masak kot rasenye)....pastu ada laksam, ada nasi dagang, ada kuih jala, ada buah-buahan ada makanan manisan...ikut aku 3 round tu makan..kenyang la..naik mengah gak la..huhu....so tgok la pic yang telah aku sediakan di bawah

*nak ucapkan selamat menyambut hari deepavali kepada cekgu rasasingam *

Nie dia club guru jantan ..special punye tempat macam main musical chair lak

Makan...tambah kalu tak cukup....

Eh tambah lagi sikit kuah tu cekgu..

Cekgu2 perempuan bergambar dengan boss( pakai baju kurung oren)

Semua cekgu2 makan bersila.....

post signature

4 komen:

IxoR@ berkata... Reply To This Comment

Bilik ERT ? ermm teringat masa sekolah2 dulu...bilik tempat ixora lepak2...ponteng kelas!

hahahhahha....

Makan2 lagi....sedap kan laksa sarawak? anak murid tak tumpang sekali ke? kot2 ada yg menjeling2....

noor afzan berkata... Reply To This Comment

best tuhg duk bersila makan..
ahah~
laksa sarawak..?
x penah rasa la..

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

owh monteng kelas....belajar memasak ke ...to ixora

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

heheh..dah ta da kerusi...tu la first time makan laksa sarawak...dia punya laksa bukan cam laksa yang kite makan tu...dia pakai bihun..pastu kuah dia rase mcam ada macam2 rempah

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin