.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Khamis, 2 Disember 2010

MAHA '10


Siri pameran tahunan MAHA Antarabangsa 2010 merupakan pameran pertanian yang terulung di Malaysia. MAHA ini diadakan bermula daripada 20/11/10 sehingga 5/11/10. Pameran tahunan ini menjanjikan teknologi terkini dengan demonstrasi yang lebih menarik dan tepat dengan juga aktiviti perdagangan yang akan menarik para pengunjung perdagangan tempatan dan luar negeri. Ia merupakan pameran para pengeluar, petani, nelayan dan penternak terbaik di Malaysia. Oleh itu en cayril tidak melepaskan peluang mengujungi pameran tersebut sambil lensa di tangan menangkap apa2 yang patut...kepada sesiapa yang belum datang ke sini...mari lah datang beramai2 seblum pameran ini tamat.



En cayril n da geng


Ramai pengunjung walaupun di hari bekerja


Lembu yang paling besau



Kasih tuan terhadap kambing boy nya



Krohhh..krohhhh

p/s: Pic selebihnya tak dapat ditangkap..abih ja lawat kat kawan ternakan ini terus mai hujan lebat ..apa lagi dengan kecewa terpaksa la lensa ku ini di simpan ke dalam beg..aduh rugi la pulak tak dapat snap pic ladang....

6 komen:

Mujahadah berkata... Reply To This Comment

Comel la gmbar kambeng dgn tuannya itu....! suka2!

Sasa Al-Sharif berkata... Reply To This Comment

kambing tu nakal. mungkin sebab dia sunyi. hehe

teratakindah berkata... Reply To This Comment

aku suke pic last skali...

Safinaz Hanum Ahmad Anuar berkata... Reply To This Comment

kambing yang sihat.. panggang best tue hahaha yum yum

m!da BucHuxX berkata... Reply To This Comment

hee. .bestnyer . .dulu nenek sya pernah mnang ptndgan MAHA. tahun berape sy tak igat.

zackmohd berkata... Reply To This Comment

KAT RUMAH PERLIS..ada pokok anggur sedang berbuah...best jgk kalau ada taman anggur yg berbuah kat depan rumah kan....tapi saya tgk semasa di maha tu ada jgk orang2 yang tinggi(panjang tangan) dgn selambanya petik buah anggur kat ruamh perlis tu dan makan untuk merasa..lepas seorang,seorang lagi mengikut...hmm...itu baru sunday minggu pertaman...saya bayangkan seminggu kemudian apa akan jadi..habis la buah2 anggur tu tinggal daun je lah....tak dapat la mereka yg dtg untuk tgk anggur sedang berbuah tu....ada yg boleh bagi nasihat camana nak bagi anggur yg kita tanam cepat berbuah?pokok yg saya tanam sampai la ni tgk penah berbuah..huhu..
apa2 pun..check my new feather bird fotos uploaded okey guys

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin