.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Khamis, 27 Januari 2011

Award Aku Follow Kamu


Lama dah tak buat n3 award..kali ini award "Folow You Back " ini dianugerahkan oleh blog "Aku Jerit.blogspot.com " iaitu bro Sasa..terima kasih kerna bagi award nie...sebab aku penah folow dia dulu pastu dia polow aku balik...sharing2 hobi photoshoot..huhu...tapi dah dapat awar kena la jawab soalan sedikit..

1.Bagi Ucapan dahulu

Terima kasih kepada en sasa yang memberi award nie kapada saya..semoga perkenalan dalam dunia blog ni dapat membina persahabatan dunia maya.

2. Berikan 4 ciri lelaki/wanita idaman untuk dibuatkan laki/bini

1. Selalu ingat kepada Maha Pencipta
2. Mesti bersifat peramah dan baik hati
3. Mempunyai peribadi yang baik
4. Sentiasa caring (ini aku suke)

3. Berikan tips untuk mengekalkan hubungan dengan pasangan

Ini aku tak boleh nak pastikan lagi..takat nie hubungan aku gan si dia pun atas2 angin lagi..tak confirm lagi..biar lah masa menentukan...kepada dah ada pasangan pandai lah jaga hati mereka yg disayangi.

4.Penah anda terjumpa doa pendekat jodoh dan putus cinta

Heheh..ini lagi aku tak penah buat ..dan tak penah amalkan..ala sentiasa la doakan kepada Allah kepada semua orang yang beragama islam.

5 .Letakan 10 link pilihan anda yang memenangi award ini.

Link dibawah ini adalah blogger yang aku polow pastu diorang polow balik aku....

0 komen:

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin