.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Isnin, 14 Februari 2011

Contest Photo : Aku Dia dan Vintage bt Kom The Typewriter

Lompat-lompat ke blog..tetibe hinggap di satu blog contest pasal photo gambar lama.

Ape lagi sambil mahu update blog aku join la contest nie hadiah nampak menarik..tak salah kalu mencuba nasib kan...

Contest ini datangnya daripada En Cik Kom Dan Typewrite

Segala bentuk syarat leh la terjah ke blog beliau Kom Dan Typewrite

Yang penting gambar hendaklah vintage setelah dieditkan..

Maka aku mempertaruhkan 2 photo ini.


Photo 1

Gambar Asli belum diedit pakai photoshop


Setelah diedit.nampak oldskol tak..hehehe

Tempat : Sungai Melaka


Photo 2


Photo Asli


Setelah diedit...vintage pada tuan blog ini...huh...nampak dah macam orang tua..

Tempat : GeorgeTown Wangsa Walk

Why I take this photo( cewah cakap Omputih pulak)

Photo 1 tu nak kasi nampak macam zaman kegemilangan melaka dahulu kala..Agaknya macam nie la suasana keadaan melaka pada masa tu....

Photo 2 untuk menunjukan keaslian photo2 aku tu.Aku letak la pic aku sekali yang di vntage kan..huk2 kelakau upernye...peace

Now Time ti tagging to my blogger frens photos..cakap omputih lagi.

2) Sasa

Dah tagingg member photo..

so ape tunggu lagi terjah la contest nie..hadiah kamera fujilims instax mini

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin