.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Sabtu, 21 Mei 2011

Beli DVD Photobook Design



Asalammualaikum...hari nie aku update n3 lagi...berkaitan tentang photo diatas...ni bukan nak buat SALE..saje nak beri tahu tentang aku beli dvd nie..huhu...tadi masa jalan kat sebuah pasaraya tadi aku gi la kedai mamak dalam pasaraya..niat di hati nak beli air mineral..sambil nak bayar tu ..aku ternampak dvd nie..macam menarik jer ..tenung di tenung..baca kandungan memang menarik..nak taw ape cite dvd nie ..bukan dvd lucah yer....
Tutorial tentang bagaimana nak buat photobook dalam CS5...pastu ada tutorial tentang editing gambar tentang tone-tone calour ...memang best la...nak orang macam aku nie..newbie tentang buat editing...
Satu lagi yang best ada tutorial video menerangkan satu persatu cara buat editing gambar...
Nak tahu harganya berape? harga  dia murah sahaja hanya RM 10.00 shj. Ha ape lagi kepada newbie gi la cari kt kedai mamak ker,,kedai buku ker, kedai mana2 pun ...mesti ada jual....

Photo di bawah ada contoh yang satu persatu aku folow mengikut tutorialnye mengunakan source file yg diberi...dan banyak lagi tutorial cara nak buat photobook...


Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin