.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Khamis, 19 Februari 2009

Mr.G went to Sate Kajang Hj Samuri Cwng Taman Melati

Sate ayam, daging,perut n kambing

Pekena sate kajang Hj Samuri Cwngan Taman Melawati Kuala lumpur.....Nak cerita bawak memba aku nie si Mr. G kepunan nak makan sate kajang hj samuri...sebab setahun yang lepas tak dapat nak makan.....So dapat gak bwk dia gi makan sate...Mr. G ang makan la puas2 pasni bukan senang ang nak mai keL.Siap nak beli bungkus tu nak bawak balik kat hotel..alih2 tak jadi dah terlampau kenyang sangat....Akhir kata Aku pun puas ati tgok Mr.G dapat gak makan sate kajang nie...



Mr. G with sate on hand feat Ekin

Mr.G kekenyangan

Licin, Habis dan hanya tinggal lidi dan saki baki kuah...Yeay!

5 komen:

Tanpa Nama berkata... Reply To This Comment

perghh.. terharu gila... akhirnya dapat jugak menebus kempunan makan sate samuri.. hahaha.. Hidup Samuri.. Lama gila xmakan... Tenkiu lah wan.. Lave u lah bawak aku makan situ.. Esok kena tunaikan janji belanja bowling plak.. Wakaka.. Bukan senang aku nak mai Kay El nih.. Akhirnya termakan pujukan hang jugak... Hohoho..Esok kita enjoy puas2 gi.. Kita nak jumpak pon setahun sekali.. Tu pon susah.. Pa2 hal memang puas hati ahh makan tadi sampai xingat dunia.. Tak jadi plak nak wak balik sebab kenyang sangat.. Mau muntah kalau sambung lagi nanti.. Hahaha.. Tenkiu.. Tenkiu..Nanti aku mai aku nak makan lagi.. Nak tunggu masakan mak angkat plak.. Masakan tempoyak.. Mantap tuh.. Dok teringat ja masakan mak ang time nak mai sini.. Hehehe..

lillies berkata... Reply To This Comment

amboi2...nasib pinggan tu xleh telan skali ek...hehehe..jgn marah r...

Khairil Ikhwan berkata... Reply To This Comment

hehehe...kalu lah pinggan tu sate gak..dah tentu clear atas meja...

PeJai berkata... Reply To This Comment

Perghh.. mengutuk aku...

EKINsas™_^ berkata... Reply To This Comment

time ni la tayar ak ilang..cis!

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin