.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Ahad, 22 Februari 2009

Bowling at Mid Valley Home Vs Away......

fuhh..akhirnya home kalah gak iaitu aku sebagai home bertempat di Mid Valley malam sabtu lepas(jumaat)...Nak buat camne home tak perform malam tu ..tu yang kalah...heheheh...Tak pe la tgu sat aku mai sana BJ bowling kite rematch balik ye asraf...Tapi malam tu memang enjoy sakan la ..dah lama dah tak buat macam nie....pas abih study tak da dah enjoy2 cam nie....yang turut hadir acara iaitu Mok a.k.a Cayrol...Asyraf(Away)...Mr.G....Aku(Home)..Yanaz...Elly...So kemenangan berpihak kepada Mr.G and Elly yang berkongsi mata 114..Taniah...Anyway semua bergumbira time tu....Harap pas nie ang asyraf mai lagi la kite buat rematch..OK


Fit n Trendy
Khairil - Khairol -Mr.G (Faizal)




Peace !




Balingan Mr.G

Kasi timbang itu bola dulu

1 komen:

PeJai berkata... Reply To This Comment

huhu.. walaupon setakat satu game ja kita men, dapat gak memberi kepuasan.. memang dah lama xenjoy ngan ang sama2..bila teringat balik kisah2 dulu time jalan2 kl.. mengembalikan memori lama.. hohoho.. cuma satu ja xsempat nak enjoy ngan ang kat uptoen.. xpaa la wan.. nanti aku p sana kita p uptown plak.. bukan pa.. kat situ la aku shopping raya beli baju time keja sana.. teringat la plak susah payah kita dulu..orait wan.. chaiyok2!!

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin