.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Selasa, 18 Ogos 2009

Memanggil Ambulans..........

Entri kali ini agak pelik skit iaitu "memanggil ambulans" kenapa aku letak memanggil ambulans...?..Sebenarnya ada cerita lucu di sebalik tajuk diatas yang nak aku cerita.....

Maka...pada hari kedua trial exam PMR..iaitu exam Pendidikan Islam kat sekolah aku..so aku jage la kelas Form 3I**U..(dirahsiahkan)...time exam Pend. Islam...Diatas keboringan aku semasa menunggu exam tersebut..maka aku pun jalan2 cari pasal...so aku baca la setiap sorang dalam kelas tu jawapan yang diorang buat....macam2 jawapan pelik2 aku baca..nak gelak ..pecah perut pun ada..so aku tahan jela..mampu hanya tersengih2 sajer...

Sambil baca punye baca...terhenti aku kat pelajar nie....jawapan dia memang melucukan aku....nak tau tak ape pelajar nie jawab..."Memanggil ambulans" iaitu soalan dia berbunyi.

ii) Apakah dua perkara pertama yang dilakukan bagi jenazah

1)Memanggil ambulans

2)

Maka dengan membaca jawapan pelajar tersebut..aku nak pecah perut tergelak dalam hati...pandai2 jer ko merapu jawab soalan tu..Selain daripada ada jugak la jawapan yang merapu diorang buat...tak sempat nak tangkap pic paper diorang..huhuhu

Akhirnya..almaklumla kelas ehem..ehem...menjawab soklan....ikut dan diorang jer......

Yang Ikhlas,

post signature


9 komen:

topeq berkata... Reply To This Comment

pesal lawak beno jwpan studen ko tu..haha..

maiyah berkata... Reply To This Comment

salam.. hehe belasah lah tu

edan coba berkata... Reply To This Comment

laaaaa!!!! Imaginasi lebey tu!! kaaa dia salah baca!!!
:)

khaLifah feDi berkata... Reply To This Comment

emm ni kes hemtam sembrono aje kais jwpan ni..

*saya tergelak bce n3 nie..

oMMy fiRuz berkata... Reply To This Comment

haihhh cikgu gelakkan jawapan ank murid..x baek tawww..tp mmg kelako gilerr la..teringat mase muda2 dulu..huhuhu..

Khairil Ikhwan berkata... Reply To This Comment

tu ar...gelak dalam hati....hahahahaha.....

SuFy berkata... Reply To This Comment

haha..sufy baca pown mcm rasa nak tergelak..hehe...slm ramadhan..

edan coba berkata... Reply To This Comment

Bahagian Award tu...
ayat 1 n 3 sama lah!!
prasan x?
hehehe...

slamat beposa!

Eiuan berkata... Reply To This Comment

adehhhh saboo jelaaaa..hihihihi

tak baik tau...
huhuhuhuhu


tlg la bg jawapan.. hik hik...

jenazah tu ke kena panggil ambulans?

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin