.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Jumaat, 8 Oktober 2010

Air Bukit..........




Kali ni en cayril nak cerita pasal air bukit....cakap pasal air bukit....ramai je orang singgah ambik air bukit yang percuma..datangnya dari kekuasaan Allah...sebagai manusia kena lah menggunakan sebaik mungkin...Ada sesiapa pernah minum air bukit tak..sila angkat tangan..Rasa air bukit nie? apa yang saya rasa..air sgt sedap dan nyaman ketika di minum.teguk sekali nak berkali lagi..seperti air yang ditapis secara semula jadi...bukan ditapis di dalam mesin selalunya....mereka yang tegar datang...ataupun pengemar air bukit. membawa botol bergelen-gelen ada besar ada kecil..dan ada bawak tangki lori...ade ke? tak tau la..Nak dapatkan satu benda kena la bersabar....macam pic diatas...tgok botol2 beratur untuk diisikan....Pic ini di snap ketika melalui jalan simpang pulai - cameron highland...


post signature

2 komen:

Sasa Al-Sharif berkata... Reply To This Comment

nak kena masak jugak la :) nanti mesti hilang rasa segar sejuk tu

lan_ax berkata... Reply To This Comment

dekat puncak alam ada satu tempat amik air bukit juga.. dah lebih 5 tahun saya tengok org ramai amik x kira masa.. kul 4 pg pn ada juga org amik..
http://www.duitlama2u.blogspot.com/

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin