.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Jumaat, 7 Januari 2011

If I Were the Green Hornet

Salam kepada semua rakan2 blogger dan nuffnangers, n3 kali ini adalah merebut 2 tiket tayangan perdana Green Hornet. Bagi memenangi tiket kena lah buat task yang diberi iaitu tajuk "if i were the Green Hornet" dalam mengatasi masalah jenayah yg sering berlaku.

Green Hornet

Jikalau aku jadi superhero Green Hornet ini aku akan membanteras segala jenayah dan gejala sosial yg berlaku di Malaysia ini..dua jenayah yang aku nak utarakan iaitu:

1) Pencuri , Pencopek, Perompak

Hrmm seperti gambar diatas seekor makhluk yang dipanggil Toyol sering melakukan jenayah seperti merompak, mencuri , mencopek, meragut(toyol leh meragut ke?) dan sebgainya..Satu lagi dh la kaler sama warna hijau jugak..tangkap sumbat jer dalam jail botol...tapi makluk ini tak boleh jd team Green Hornet...

2) Rempit

Nie salah satu masalah sosial berlaku ..merempit dengan motor tak tentu arah..kalu aku superhero green hornet...akan ku tangkap mat rempit ni dengan senjata ciptaan green hornet...kalu nak kejar pulak pakai kereta yang dicipta khas bg mengerja mat rempit nie..ala-ala kereta leh terbang la..huhuh......

Setakat ini je la cerita..kalau ikut kan banyak lagi aku nak merepek nie...hhuhuh...takut karang pembaca rasa boring pulak..

Dengan penuh berharap agar memenangi tiket tayangan perdana Green Hornet pada 27 Jan 2011 di GSC Mid Valley....

0 komen:

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin