.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Jumaat, 18 Mac 2011

Baru @ New


Salam hormat kepada warga dunia internet...dan salam takziah kepada warga jepun yang ramai terkorban akibat tsunami...Bala..Bala..Bala semua nie(script cite Kalimah)..Dah merepek ajer...kali just story sedikit dengan perkataan BARU @ NEW..petang  khamis admin PixelBurok berluangkan masa bersantai di OldTown Sri Gombak bersama sahabat baru pixelburok.Nak tahu sapa dia tgok la sampai ke bawah..satu tajuk BARU @ NEW nie tentang...jeng..jeng...lagu penuh aksi...


Ini dia kunci kereta baru ku ...nama nya ada kat dalam pic tu...kalu nak tgok bentuk  kereta nya..boleh selak-selak balik kat n3 lepas2 yer...yang kereta berselimut tu...


Ini rakan selensa team PixelBurok...Aku nak ucapkan taniah kepada dia kerana berjaya menukarkan identiti daripada NIKONIAN kepada CANONIAN..heheheh...kamera terbaru yang beliau angkat 550D  ..kami jeles la...oh tidak...aku masih sayangkan 1000D aku tu..susah senang kita harungi bersama....

Ini jemputan khas yang dijemput oleh aku ..iaitu adik Muhammad Lutfi..dan merupakan anak murid aku yang setia..Sambil makan...ada jugak bakat dia untuk berlensa...tape bakat boleh diasah..nanti aku belikan kau kemera yer....

Itu segala nye benda2 baru yang dapat aku nyatakan disini...berterima kasih kepada Tuhan yang memurahkan  rezeki kepada kami..Aminnnn..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin