.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Rabu, 16 Mac 2011

Merong Vs Battle Los Angeles

Salam kepada reader blogger semua...blog sudah bersarang..nak cuci-cui skit....sambil mengemas blog aku nie..aku nak cerita sikit tentang cerita di pawagam yang terhangat..lama dah tak dapat tgok wayang free dari pada NUFFNANG...uncle nuffnang tolong la bagi tiket kepada sy ...hehhe...

Ramai dah tgok cerita Merongmahawangsa..tak perlu aku nak cerita sebabnya aku pun belum tgok lagi..hahha...daripada cerita2 dalam blog yang aku baca..ramai yang buat review cerita ni..agak best 5 bintang kot,..macam ala-ala holywood tu...taniah kepda KRU production yg berjaya mencipta movie nie ala-ala holywood.


Movie Holywood  pula cerita pasal Los Angeles kena serang oleh alien...nie bukan cerita Predator ye...aku tgok tralier aksi bile berperang dengan alien...letup-letup sana sini. dasyatt...tak silap aku cite nie baru nak ditanyangkan esok khamis tak silap aku la....


Sapa nak tgok tralier clik sini...best woo..

MerongMahaWangsa Vs Battle: Los Angeles 
Mana satu mahu tgok nie..cerita kedua2 sgt terbaik dari ladang

Apa susah nya ..tgok la kedua2 sekali..Cadang pada hujung minggu nie mahu tgok wayang..ada sesiapa nak join boleh angkat tangan yer..ticket sendiri2 yer..ahhahah....

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin