.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Sabtu, 31 Januari 2009

Gotong Royong Perdana SMKGS

Assalammualaikum...1.02.09 merupakan aktiviti gotong royong smkgs secara besar-besaran..ala maksudnye gotong royong perdana la....aku ditugaskan mengemas bilik guru lelaki yang dianggotai oleh AKU, Cekgu ANAS, Cekgu Afandi (Kapten)....dan 10 pelajar...Fuhh agak penak gak la bab2 mengemas nie ...(mengarah budak jer)heheheh..Nak kate kan bilik guru lelaki nie dah siap kemas serupe jer yang sebelum dikemas ..maksud aku kemas ke tak kemas ke serupe jer...penuh gan buku...nak buat cam ne ..bilik guru lelaki kecik ajar..dah macam sardin....tapi taper sempit2 seronok jer...Akhirnye siap jugak mengemas...ok la sikit daripada sebelum nie..biase la tempat lelaki..paham2 je la...Aku menyediakan sedikit gambar ketika aktiviti gotong royong dijalankan..


Tempat Cekgu Afandi setelah dikemas

Cuci kasi bersih tingkap tu yer
Ada la kemas sikit sebelum nie

Kemas gan tak kemas

Susun bola Rgby



3 komen:

lillies berkata... Reply To This Comment

rajinnye.....
tolong saya pindah barang g sekolah baru bole???

m.nasri berkata... Reply To This Comment

ade org tu balik awal tu.....nak gi nikah kot..wahaha

Khairil Ikhwan berkata... Reply To This Comment

"rajinnye.....
tolong saya pindah barang g sekolah baru bole???"

yeke boleh jer tulung kat mana nak pindah barang tu

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin