.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Khamis, 3 September 2009

13 Ramadhan Teringin Nak Makan?

Akhirnye dapat gak makan Kfc malam nie...dah la malam semalam tak jadi postpone coz si asimo kena serang penyakit ganjil dan berbahaya iaitu penyakit selsema (4 ur infomation not H!N!) so dia tak leh kuar umah.takut kena jangkitan kat kami berdua lak.huahuah..Pendek kan cite la kami gi makan kat kfc wangsa maju sebelah carefour...So ape kaitan dengan tajuk N3 diatas teringin nak makan mari kite tgok pic orang kemaruk nak makan tu...!

Nie hidangan aku..malam nie leh larat makan dua ketul jer...

Dah bagi peha nak dada plak

Si anas nie la yang teringin dari semalam nak makan KFC ..

Nie asimo baru pas baik penyakit ganjil..tapi kami berhati2 gak gan dia nie ..tapi tak pe sempena dia pakai jaket MU baru ...maka penyakit tu tak leh merebak....

argghhh!!!!...Nape anas tak cukup ke..gi la order lagi..

Cam nak tambah seketul lagi la...

Tu la gaya orang kenyang ..menutup perut dia..alamak awek belakang tu tak pandang la kamera aku..cis..

Dengan ikhlas menulis

post signature

7 komen:

CikYana(",) berkata... Reply To This Comment

alahai berseleranye mkn kFc
xajak pun yer

hahahaha
dua ketul pun da kira byk

m.nasri berkata... Reply To This Comment

fuh kenyang nye mkn kfc tadi..wahaha

maiyah berkata... Reply To This Comment

salam.. akak tak leh makan kfc dah huhu :(

☺[ai][sUmi]☺Chan berkata... Reply To This Comment

waaaa....
jeles!! jeles!! sumi tringin mam kfc tp xdapat lagik..

noor afzan berkata... Reply To This Comment

uih...nak makan KFC la arinih..
nyum2..
terliur lak..

lillies berkata... Reply To This Comment

ala...
nak jugak kfc tu...huhuhuhu...

J@J@ / Bini The Rock berkata... Reply To This Comment

aduhhh.......

harus mlm bila2 kang nak mkn KFC la lps ni.
Cayril punye pasal la ni

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin