.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Ahad, 30 Ogos 2009

9 Ramadhan..Kemerdekaan


Salam merdeka kpd semua rakan2 ku yang dihormati..Tepat malam nie pd pukul 12 malam kite akan menyambut hari kemerdekaan negara kite ke 52.Dengan semangat cintakan negara aku pun buat la tag nie yang diambil khas dari cekgu putra..

Apa yang anda buat pada Hari Merdeka?

Bangun jer pagi merdeka aku bukak tv nengok perbarisan merdeka sebelum tu berdiri tegak ketika nyanyian negaraku.

Adakah anda mengibarkan Jalur Gemilang dirumah atau kenderaan anda ?

Nie tahun kedua aku kibarkan bendera kat umah.....

Apa perasaan anda bila melihat Jalur Gemilang dibakar?


Melampau sangat la bakar bendera negara orang..tak da sivik lansung..meh sini aku nak ajar pengajaran sivik Form 3...


Lagu berunsur patriotik yang anda tahu?


Negaraku
1 Malaysia (lagu tema terbaru)
Keranamu Malaysia
Tanggal 31 (lagu sudirman)


Tag ni aku tujukan kepada semua Bloggers Malaysia.Especially Followers atau bukan followers aku.WAJIB JAWAB.
Akhir Sekali...
Apa yg kita Kecapi ari ini krn pengorbanan semalam & Apa yg akan tempohi esok krn usaha kita hari ini..Maka hayati erti kemerdekaan yang sebenarnya..


P/s: Tag ini ehsan dari cekgu putra..

Yang ikhlas;

post signature

2 komen:

––––•(-•.cik.•-)•–––– berkata... Reply To This Comment

.cik. amek tag ni ea cikgu??.
time kaseh..
epy indie day. (:

maiyah berkata... Reply To This Comment

salam.. jawab jgn tak jawab

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin