.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Isnin, 7 September 2009

Sepetang hari ke 16 ramadhan

Masih pukul 5.00 ptg ..lambat lagi nak berbuke..huuh..petang ahad agak membosankan aku..tak da benda nak buat..so aku gi la cari keje yang boleh di buat..tolong mak aku masak ..dah siap masak..ape aku nak buat nie? so aku gi cek stor tempat simpan barang..selak punya selak ternampak la satu benda nie..apa benda tu ? nak tau tgok la kat bawah nie...


Ni la mengisi masa lapang aku semalam...memasang lampu kelip-kelip..Akhirnya siap jugak dipasang...Mule2 pasang yang ketupat tu ..ketupat (hijau) tu tahun lepas aku beli kat carefour..pasang punya pasang alamak pendek plak lampu kelip2 tu..tak menarik plak..so gi la cari kat kedai 2 henget beli satu lagi yang pelita lak ...murah je harga dia.pastu aku pasang baru la menarik nampak..huhuuh..

Semangat betul aku nie nak beraya pada hal puasa tak abis lagi..huhuhua..tak da la mengisi masa lapang sepetang hari ke 16..nanti tak pe la nak sibuk dekat nak raya..buat ape2 patut...adey..

Ini bonzer aku..tgh tgok aku pasang ..bukan ko nak tolong..tolong tgok jer..isk isk

Lampu kelip sudah pasang...pasni plak next week nak cari buluh plak..Ape plak aku nak buat gan buluh tu ? buat meriam? ... tgu la entri akan datang nanti

Best Regard

post signature

13 komen:

IxoR@ berkata... Reply To This Comment

wah..lampu kelip-kelip dah siap...makin terasa bahang hari raya ni....

setia betul kucing tu ye dgn bosnya...hehehhe

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

wawa...semangat tul aku nie..huahuahau

Farhana berkata... Reply To This Comment

Ting tong.. Blh tak pasang untuk umah saya sekali??? Hik hik.. Ketupat tu kaler hijo oren ptutnye pasang di blog saye jek.. Haha.. =p

Okey ler tu kucing tolong nengok jek.. Kalo dia tolong-mnolong kan ke pengsan tuannye nanti sbb trkejut.. Hahahaha.. =p

maiyah berkata... Reply To This Comment

salam.. meriah nyer, umah akak pun dah mengelip2 :D

CikYana(",) berkata... Reply To This Comment

semangat nk raya nye
hehehe

umah cikyana bru nk pasang pelita
tp lampu kelip2 tu mmh dh de..ehe

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

to farhana..nanti sy anto team deco deco suruh pasang umah cik farhana ek

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

to kak maiyah..yeke dah kelip..ala liplapliplap gitu

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

to cik yana..nak sy pasangkan ker..huhu

♥ayudeadwish♥ berkata... Reply To This Comment

cantek rumah lor~~ t nak datang raya bley?

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

to ayudeadwish..mai gan tak mai

J@J@ / Bini The Rock berkata... Reply To This Comment

cantik pulak lmpu kelip2 pelita tu...

Cari Buluh??
nak buat meriam ke buat lampu 7 liko?

klu buat meriam, jgn lupa letak tin kat muncung dia ye...bior 1 kg dan mgkn juga 1 hospital dengar...

heheh....

CikYana(",) berkata... Reply To This Comment

kalo sudi
meh r tlg psgkn

hikhikhik

paan berkata... Reply To This Comment

selamat berbuka puasa..

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin