.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Khamis, 30 Disember 2010

Taniah Malaysia 4-2



ehsan dari google

Ngaummmm!!!! Ngauman Harimau Malaya di tanah Jakarta....TANIAH buat Pasukan HARIMAU MALAYA telah mencipta kejuaraan sulung Piala AFF Suzuki di bumi Stadium Galora Bung Karno buat pertama kali dalam sejarah iaitu selama penantian 14 tahun , akhirnya piala tersebut menjadi miliki kita dan ia dijadikan hadiah untuk penutup tahun 2010.

Walaupun pasukan kita tewas 2 -1 ..tetapi tenyata mengikut agregat kita memenangi 4-2 ..apa yang aku boleh ulaskan semalam aku tgok di tv jer...ternyata kedua-dua pasukan adalah sama hebat sama kuat..tapi kelebihan milik kita iaitu jaring kita di KUALA LUMPUR 3-0 membuatkan kita selesa disana...Corak perlawanan bertahan dan menyerang bagi negara kita dan pasukan indonesia menyerang bagi mendapatkan gol. Akhirnya Safee Sali telah meledakan jaringan tunggal negara. Tetapi dengan kesilapan di barisan pertahanan kita indonesia merobek gol kita dengan 2 jaring..taniah buat pasukan indonesia dengna mempunyai semangat juang yg kental.

p/s : Semalam rumah aku riuh rendah menyaksikan perlawanan akhir kedua.Tgok semua ahli keluarga memberi sokongan yang jitu pada pasukan negara.Nie baru tgok kat umah blom tgok kat luar lagi...huhu

4 komen:

belog|amiyo berkata... Reply To This Comment

wah..tahniah cyril...! :D

afzan berkata... Reply To This Comment

thaniah!

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

@amiyo
terima kasih buat Malaysia

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

@afzan
Taniah afzan

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin