.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Sabtu, 1 Januari 2011

Ambang Tahun Baru



Salam tahun baru 2011 ini photo2 ini menrupakan hasil pertama di tahun baru ini..Kali ini aku bersama family buat pertama kali meyambut diambang tahun baru 2011 di dataran merdeka. Kelihatan ramai manusia yang beraneka ragam berada disana.Tapi tak pe lantak lah hal diorang yang penting niat kami nak nengok bunga api. Apa lagi lensa cayril mula lah beraksi untuk tahun baru ini...


Menanti detik pukul 12 malam





Tengok konsert jap.


My family

Create your own banner at mybannermaker.com!


5 komen:

Nurr Kasih berkata... Reply To This Comment

selamat tahun baru en.cayril. nice gambar bunga api tu. sya ada ambil juga tp tak menjadi sgt hu.

IxoR@ berkata... Reply To This Comment

Cantik gambar view kat jam.. bunga api... mcm gambar poskad...

sy sambut tahun baru di rumah aje...

:(

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

@nur kasih
terima kasih

Cayril Ikhwan berkata... Reply To This Comment

@ixora
Thanks

afzan berkata... Reply To This Comment

selamat tahun baru caryil

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin