.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Rabu, 23 Mac 2011

DALAM BOTOL

Assalammualaikun kepada para pembaca blog cayril..emm n3 kali ni agar kontroversi sedikit iaitu tajuk nye DALAM BOTOL. Tajuk ini agak panas juga kerana aku bukan nak cerita tentang  panggung wayang tajuk Dalam Botol yang berkontroversi untuk ditayangkan di pawagam..hehehe..anyway taniah pembuat filem tu..

So aku nak semua tgok sambungan dari pada light graffiti yg aku buat tempoh ari..kali nie buat light painting pulak dengan Botol Tabung Duit Syiling aku tu...Duit nye tak banyak pun...hasil aku kumpul dimana anak2 murid aku mahu photostate paper aku kena kan charge la...hehehe..talk about business kecil2 di rumah...

Photo dibawah nie aku ilham dengan mode bosan..hahah..aku pakai tibai jer...tgok2 ok gak pic nie...so aku bawak la masuk dalam blog nie...nampak macam ada makluk halus yang berlegar2 dekat botol tu..nie nak kena panggil bomoh suruh sumbat kan jin tu...hahahahaha.......merepek dah...




Setiap ada kamu mengapa jantung ini  berdetak lebih kencang seperti kerenderaan mahu perang.
Setiap ada kamu mengapa darah ini mengalir  mengalir lebih cepat dari hujung kaki hingga ke hujung kepala.
Aku sedang ingin bercinta Kerana....Mungkin ada kamu disini ...Aku ingin......
        

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin