.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Selasa, 22 Mac 2011

Light Graffiti : First Try

Salam kepada reader2 blog cayril . Semoga hari2 anda ceria selalu..n3 kali nak tunjuk percubaan pertama (first try ) di mana aku buat teknik light graffiti..tak taw la jadi ke tak..aku hanya try n eror sahaja. Masa kat Documentari di Majalah Tv3 ada memaparkan teknik light graffiti nie..so ape lagi aku pun try la jugak...so hasilnya boleh lihat dibawah..

Bahan2 nak buat teknik nie: 
1) Mesti kena ada DSLR ..aku punye pakai 1000D ajer
2) Tripod tu penting kalu tidak pakai gambar shaking.
3) Kena ada cahaya lampu ..nak best lampu yg pakai LED...nie pun aku ambik bapak aku punye lampu..hehehe..pastikan lampu cahayanya terang yer...

Target Percubaan seterusnya aku kena belajar cam ne nak buat tulisan pulak.....tunggu aku buat research dulu..



post signature

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin