.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Jumaat, 25 Mac 2011

First Service FL VS Tinted



Salam kepada readers blog cayriL lambat nak update blog semalam kerana keletihan dalam menguruskan kereta baru ku ini...anyway proses keseluruhan mengambil masa satu hari suntuk...biasa la bile kereta baru dah capai 1000km ..kena la pergi service tukar minyak itam ..minyak brek...check apa2 yang patut...terima kasih abg pomen proton yang sangat peramah yang memeriksa kereta aku nie...next time 5000km aku jumpe abg pomen lagi...tguuu....


Habis service pulak...nak kasi kereta nampak smart dan bergaya...pergi pasang tinted pulak..di kedai tinted HYPER COLD di jalan Genting Klang...thanks to brother yang memasang tinted FL aku ni...agak pro jugak la diorang.....harap-harap FL aku nie tak sangkut JPJ or Polis Traffik..hehehehee


To all Reader sekalian !!!!!!!!!!!!
Jangan luper Clik LIKE pada Page Facebook aku ni yer.....PixelBUROK(d'lensacayril)

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin