.::Exchange Link ::Tinggalkan Jejak Anda Disini::.

.:: MINTAK TOLONG KLICK ::.

Selasa, 25 Ogos 2009

Hari ke 4 Ramadhan yeay!

Sudah 4 hari kita dah berpuasa..sekejap jer dah masuk 4 hari..tup tup dah nak raye..adey mase begitu cepat berlalu...Hari ke 4 puase nie aku duduk umah melayan internet...sambil2 menanda kertas exam..sampai la ke petang...Tetibe mak aku ajak p beli lauk nak masak tuk berbuka..wawa..aku bawak la mak aku p pasar raya Ong Tai kim jer...sambil tgu mak aku p beli lauk..aku pun gi la mesin atm kt stesen BHP..nak tgok masuk dah ke blom (apa kah yang dah masuk tu?)...Maka aku pun cucuk la kat mesin..dengan perasaan yang amat gembira ..yeay..gaji dah masuk..hepi..hepi...so dgr selambernye aku mengeluar berape keping ajer tuk dibuat belanjer...hahaha..

So kepada yang dah mendapat gaji ..seharusnya la kite berbelanje dengan berhemah dan berjimat cermat...al maklum lah di bulan2 puase nie..gi bazar ramadhan ikut nafsu nak beli itu ini.sampai la tak termakan nanti..Pembaziran adalah amalan syaitan...ingat tu..

Yang Tulus

post signature

8 komen:

IxoR@ berkata... Reply To This Comment

Wah...ada org dah gaji....

Apa lagi, belanja la gi Pasar Ramadhan jugak...hihihi....

maiyah berkata... Reply To This Comment

salam.. akak pun tunggu gaji gak.. gaji dr adik bedik heee

lillies berkata... Reply To This Comment

wah..!! dah amik ke gajinye??? dak ni x tau lak gaji dah masuk..huhuhu....

Khairil Ikhwan berkata... Reply To This Comment

To ixora : hah..jomla gi bazar kite belanje ais cream jer..

To Lillies : Cepat la ke mesin atm segera

TO akak Maiyah : hehhe...

YoOsH berkata... Reply To This Comment

ahaha.. gaji dah masuk?
so.. nak simpan untuk belanja raya ker nak abiskan dengan benda merepek?? ahahahahaa...

selamat berpuasa yer..

Khairil Ikhwan berkata... Reply To This Comment

to akak yus: kite nak tangkap seekor lappy la...

YoOsH berkata... Reply To This Comment

waahh.. compaq sounds good and affordable..

mawar_berduri berkata... Reply To This Comment

best yek bile dah gaji ...hihi..Mawar pun dah gaji..Yes! nak shopping baju raye untuk adik2....

Subscribe via email

Enter your email address:

Delivered by FeedBurner

.:: Pengikut Blog ::.

Blog Widget by LinkWithin